Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Σηκώθηκα ψηλά

Τώρα είμαι αλλού..έφυγα μακριά γαι ν΄ανασάνω και να νιώσω το είναι μου
Σ΄αυτό το αλλού θα μείνω εκεί τελικά ανήκω..
Λευτερωμένος απ΄το πριν και το τώρα, φευγάτος για πάντα από τα πάντα
Ανήκω αλλού...εκει θα μείνω! Στον κόσμο σας ήμουνα αιχμάλωτος τώρα δραπέτης πλέον είμαι μόνος και τα έχω όλα απαλλάχτηκα από όλους σας τους μικρόψυχους και συμβιβασμένους...
Έκανα την υπέρβαση επιτέλους!Ξεπέρασα τα όρια της άλογης λογικής σας τις συμβατικότητες της ανυπαρξίας σας..Σηκώθηκα ψηλά..πολύ ψηλά με της αλήθειας τα φτερά κι έτρεξαν τ΄αστέρια να με υποδεχτούν! Γλύτωσα απ΄το μικρόκοσμό σας λυτρώθηκα...ενώθηκα με το σύμπαν....

2 σχόλια:

  1. Όσο αναγνωρίζεις διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο μικρόκοσμο και μακρόκοσμο, Φίλε μου, τόσο μένεις αιχμάλωτος ακόμη από το Φόβο, μην και ξαναπέσεις εκεί που το Σώμα μας τραβά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ~reflection~

    Την καλημέρα μου

    Εκεί που είμαι τα πάντα λειτουργούν αλλιώς...και προ παντός η λογικη σκέψη που κρατάει δέσμιο τον μικρόκοσμο ...είναι ανύπαρκτη

    Δεν υπάρχουν φόβοι και διαχωρισμοί αισθημάτων και συναισθημάτων
    Αυτά είναι συμβατικότητες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή